Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

03 January 2011

MINYAK MASAK BAKAL DINAIKKAN HARGA...?




Lagi – lagi pasal kenaikan harga barang dan terbaru harga minyak masak yang dikatakan bakal naik lagi pada untuk tahun 2011 ekoran harga bekalan sawit yang kini melambung naik. 

Bukan setakat sukar nak dapatkan stok minyak masak malah ada jugak yang ambil kesempatan naikkan harga dari rm2.50 (harga kawalan) dan sekarang rm3.50. Mak aihhhh, botak kepala den!



Kebanyakan kawasan Kuala Lumpur memang dah kehabisan stok minyak masak. Utara tanahair dah pun berlaku kekurangan stok. Melaka pun dah mula kosong rak-rak minyak di pasaraya... alamatnya lepas ni kena makan minyak kelapa je 

4 comments:

  1. erm.... kita ni orang kecil, terimalah apa sahaja. bising-bising pasal kenaikan harga pun macam tu juga

    ReplyDelete
  2. Huh, Naiklah lagi harga ikan bakar..

    ReplyDelete
  3. Ikan bakar Muara Sungai Duyung,
    naik harga ke ?
    Malaysia warehouse CPO dunia !!!

    ReplyDelete
  4. ikan bakar masih ikut harga lama lagi... belum nak naik lagi khabarnya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...