Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

02 January 2011

MEMBONGKAR RAHSIA WANITA

Jika kita kata dia cantik, dikatakan cuba menggoda,
Jika kita kata dia tak berapa nak cantik, di sangka menghina
Bila kita kata dia lemah dia protes,
Bila kita kata dia perkasa… dia menangis

Mahu hak sama rata, tapi apabila disuruh berdiri dalam komuter dia masam
(Sambil membebel dalam hati…
apa la mamat ni tak gentleman langsung, takde perasaan)

Mahu hak sama rata , disuruh angkat beras, macam nak nangis
 
(Sambil membebel dalam hati,apa punya laki…kita yang kena angkat beras)

Mahu hak sama rata , tapi bila suruh kerja berat, macam nak pengsan
 
(Sambil membebel dalam hati,ada ker dia suruh basuh kereta, habis la tangan I)

Bila kesalahannya diingatkankan, mukanya merah …
 
Bila di marah mukanya merah,
Bila di sanjung mukanya merah,
Jika marah mukanya merah,
Jika ketawa suka mukanya merah
Ek eleh…… semua sama ? Pening!!!

Di tanya ya atau tidak, jawabnya: diam
 
Ditanya tidak atau ya, jawabnya: diam
Ditanya ya atau ya, jawabnya: diam
Ditanya tidak atau tidak, jawabnya: diam
Bila kita diam dia pula marah… Pening!!!

Bila kita kata banyak mulut… tersinggung,
 
Tapi kalau kita kata peramah suka pula … padahal sama saja maksudnya!

Apa bila kita kata gemuk tak suka padahal maksud kita baguslah sihat..
 
Apa bila kita kata kurus suka padahal maksud kita “kenapa you menderita begini !!!!”

Itulah WANITA, makin kita pening makin dia suka …


wanita
love you
always

8 comments:

  1. wanita memang cam tu...!

    ReplyDelete
  2. Cempaka di RembulanJanuary 2, 2011 at 7:51 PM

    x pe.... aku tetap suka diorang

    ReplyDelete
  3. wanita.... oh wanita!

    ReplyDelete
  4. kalau x suka pada wanita jangan kawan or kawin dgn mereka k!

    ReplyDelete
  5. hargailah wanita milik anda seadanya...

    ReplyDelete
  6. love u wanita.... n please come and love me

    ReplyDelete
  7. intan jgn marah...bnda realiti je...tp semua laki still sygkan wanita masing2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...