Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

04 January 2011

Gerakan Sulit Freemason di Malaysia




"novus ordo seclorum" dan "annuet aceptis" adalah bermaksud untuk pembulatan dunia atau pun dunia akan dikawal 100% oleh freemason .mereka melakukan satu agenda iaitu "New World Order" dan kebanyakkan pemimpin-pemimpin dunia skrg adalah di bawah agenda ni. Simbol 'mata'  One-eyed God Horus ataupun dikenali "Tuhan Matahari" yang disembah sejak zaman Predynastic hingga Zaman Greece-Roman  adalah antara lambang popular gerakan ini.




Illuminati yang ada sekarang ini diasaskan oleh Jesuits/Vatican. Ignatius Loyolaasalnya adalah dari kumpulan alumbrados(the illuminated). Perkataan ini sebenarnya berasal daripada illumination atau enlightment.



Sebenarnya, Jesuits yang menulis the protocols of zion, dan mereka jual nama Yahudi untuk agenda jahat mereka dan menuding jari ke arah Yahudi! zion ini adalah ke arah penubuhan negara untuk zionist. Zionist tidak sama dengan yahudi yang lain kerana untuk menjadi zionist ,tak perlu  jadi yahudi.
 
Rabbi Yahudi  membantah sekeras-kerasnya kapal bantuan ke gaza yang diserang israel kerana menentang dasar kerajaan Zionist yang sedang memerintah Israel skrg. Rabbi Yahudi juga membantah penubuhan negara Israel kerana mereka sedia maklum terdapat larangan untuk menubuhkan negara sendiri di dalam kitab suci mereka.


Kumpulan Jesuits telah diharamkan oleh Roman Catholic Church melalui Papal Bull pada tahun 1773 oleh Pope Clement XIV. Selepas itu Jesuits beroperasi secara undergound, dan Jesuits itulah yang telah mewujudkan illuminati moden serta mengetuai kegiatan freemasonry di seluruh dunia .


Gambar dirakam di Common World, Universiti Georgetown.Dari kiri Tony Blair, John Esposito, Mustafa Ceric, Kjell Magne dan Anwar Ibrahim 

Simbol IHS ini lah lambang Jesuits. Ianya diwujudkan semula selepas kekacauan di Eropah pada tahun 1814 oleh Pope Pius VII.



Lodge Officers untuk tahun 2010-2011 bagi jawatan Grand Lodge of Canada di Ontario,  sebuah organisasi freemason. 


terdapat juga bangunan-bangunan freemason yang menjadi tempat persidangan dan pemujaan di Malaysia .(dlm bulatan-Logo Masonic Lodge.)

                                               bangunan freemason di Johor Bharu,Johor .

                                                               Masonic Temple di Penang .


adakah ini satu kebetulan semata-mata? logo mata seakan logo freemason iaitu 'all-seeing eye'...... 



* maklumat dipetik dari blogger  seluruh Malaysia

4 comments:

  1. hampeh la diorang ni...

    ReplyDelete
  2. kat melaka pun ada freemason lodge

    ReplyDelete
  3. CELAKA PUNYA ANWAR IBRAHIM,SEMOGA ALLAH MELAKNATMU

    ReplyDelete
  4. PATUT LA SI ANWAR TU PANDAI ATURKAN MCM2.. RUPANYA DAH CERTIFIED DGN GENG LAKNAT TU..CELAKALAH KE ATAS MU JIKA BENAR SEADANYA...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...