Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

08 January 2011

APAKAH SI DIA MASIH DARA...?



tertanya-tanya sejauh mana keikhlasan pasangan anda... ingin mengetahui sesuatu tapi tak tahu nak tanya atau tidak? takut si dia melenting pula nanti, siapa yang susah? berikut beberapa mengenali pasangan anda tanpa perlu bertanya sesuatu yang sensitif... 


Rekahan Bibir
Kita dapat mengenal pastinya jika bibir seorang wanita itu sangat mengancam dan berwarna kemerah-merahan. Dan rekahannya pula cantik. Selain itu, bibirnya juga bergaris-garis dan dapat dilihat dengan jelas. 

Dahi Yang Berkedut
Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin. Berbanding dengan dahi wanita yang tidak berdara yang mempunyai lapisan sebanyak tiga lapis walau masih muda. Ini dapat dilihat ketika mereka bercakap, berbual dan ketawa. Kedutan ini adalah berbeza dengan kedutan wanita yang berusia. 

Bentuk Punggung 
Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih ada dara atau tidak. Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggungnya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel-sel punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari-lari dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang2. Berbeza dengan gadis yang memiliki yang pejal dan tidak bergoyang. 

Telinga 
Telinga gadis yang mempunyai dara akan kelihatan warna kemerah-merahan dan cantik. Wanita yang tidak punyai dara telinganya akan kelihatan leper dan tidak menawan lagi. 

Tumit 
Cuba lihat tumit anda. Di hujung tumit anda, cuba picitkan sedikit. Sekiranya selepas picit darah anda akan kembali ke posisi asal dengan cepat, ini bermakna anda masih berdara. Jika tidak, kawasan yang dipicit itu akan pucat dan darah kembali dengan lambat. Awas! Jaga tumit anda. 

Banyak kepentingan dan rahsianya lagi. Ini hanyalah kaedah serta petua untuk anda mengenal samada seseorang itu masih dara atau tidak. Percaya atau tidak bukan persoalan kerani ianya sekadar panduan saja. Tak payahlah nak pi test sebab nak tahu sejauh mana kebenarannya....  

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...