Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

30 March 2011

Kemunculan SIMBOL baru...! Konspirasi Dunia atau Satu Kebetulan?


klcc
Korang nampak tak apa yang Abang Nara nampak? Nampak tak kat bahagian atas menara KLCC tue ada satu simbol? Korang nampak tak? Memula Abang Nara ingatkan mungkin gumpalan awan. So Abang Nara rileks je la tak fikir apa-apa pun. Namun begitu apabila mak Abang Nara bawak balik ikan yang dibeli dari pasar dan simbol tersebut turut ada ikan tersebut, Abang Nara dah mula fikir yang bukan bukan.
klcc
Apa kejadahnya simbol ini ada di mana-mana? Kat KLCC ada kat ikan pun ada. Dan paling mengejutkan ialah apabila adik Abang Nara yang belajar kat UK pun turut menghantar satu gambar yang ada simbol tersebut semasa dia berjalan-jalan kat sana.
klcc
Abang Nara dah seram sejuk dah. Terus kepala Abang Nara berputar ligat membuat teori. Kemungkinan besar simbol ini ada kaitan dengan:-
1. Alien yang mahu datang menyerang bumi. So dia bagi hint dulu sebelum serangan bermula.
2. Tanda umur bumi kita sudah semakin tua sehingga muncul simbol-simbol yang pelik.
3. Udara, air dan kesemuanya terlalu kotor sehingga menyebabkan kewujudan simbol sebegini.
4. Satu jenis virus baru yang muncul dalam bentuk simbol.
Buat masa ini Abang Nara masih tercari-cari apakah makna di sebalik simbol misteri ini. Kalau korang ada ternampak simbol ini, tolong informkan kepada Abang Nara. Mana tau kita bersama boleh buat report kat Jabatan Kaji Cuaca tentang hal ini. Kemungkinan ianya boleh mendatangkan mudarat kepada manusia sejagat. Tak gitu?
Dan yang baru Abang Nara jumpa tadi simbol ini dah ada kat YouTube dengan tajuk The Infection. Warghhhhhhhhhhh ~~ Apa benda nie????? Seram gila ~~~~ Takut dibuatnya. Harap-harap tak adalah virus baru yang melanda bumi kita ini. Abang Nara tak kawin lagi wei ~~
Kalau korang ada info lanjut sila tinggalkan di ruangan komen. Kerjasama anda sangat dihargai. Thanks.
* dipetik dari blog beautifulnara
Persoalannya simbol apakah ini? Rasanya simbol sebegini ada keluar dalam Harian Metro dua tiga lepas... yang peliknya sampai ada dua page rasanya. Jika ada pembaca yang mempunyai maklumat tolong kongsikan bersama. Tak mungkin ianya satu kebetulan...

10 comments:

  1. tghari td dapat sms dr 25333, dia ada mention sumthing about ada satu jangkitan akan tersebar di seluruh Malaysia, ingat sms promosi ape ker…. tunjuk kat roomate and gelak2
    sms tue dh hilang dr inbox, xtaulah terpadam ker apa, tp ade bukti received sms dr no 25333 dlm log sms.
    apakah? huh

    ReplyDelete
  2. NI KADANG2 ORANG SAJA BUAT-BUAT.. SAJA MAHU TIMBULKAN RASA CURIGA..

    ReplyDelete
  3. HANYA ALLAH SAJA DAPAT TAHU MASALAH NI,,JDI KITA TAK PERLU RISAU ATAU GUNDA-GELANAKAN DUNIA DGN MASALAH NI,,,,

    ReplyDelete
  4. ada lima tu...rukun islam kut... :D

    ReplyDelete
  5. Rakyat DidahulukanMarch 30, 2011 at 6:34 PM

    betul... saya pun rasa pelik dan bertanya kawan bila lihat simbol ni dalam akhbar Harian Metro minggu lepas. Kawan2 pun x tahu apa maknanya dan mcm biasa kami bodo je...

    bila timbul persoalan macam ni risau gak... apa benda agaknya dan apa mesej yang hendak mereka sampaikan ni?

    ReplyDelete
  6. gimik semata2... lepas tu dalam semua blog orang nak mengaku tu ikan dia.. tu yang paling xbleh blah tu... haha...

    ReplyDelete
  7. kebetulan hari ni ada masa terluang untuk menonton tv... ternampak iklan simbol yang sama di tv. Ni mesti ada cerita baru atau produk baru yang nak boom di pasaran. adoyai...

    ReplyDelete
  8. ari tu ade nampak kat kuala terengganu lambang ni...
    dtmpl kat tiang lampu..

    ReplyDelete
  9. sehingga kini masih kabur lagi walaupun dah semakin banyak iklannya... kemungkinannya gimmick produk baru ataupun cerita terbaru kot?

    ReplyDelete
  10. Simbol ni mcm simbol bahaya radiasi nuklear klu x silap la. Apa2 pun cuba semak dgn pihak yg berkaitan dgn nuklear ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...