Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

31 March 2011

(18sx) Saiz Zakar mengikut Ranking Dunia



Siapa sangka ada ranking untuk saiz zakar global. Saya tidak pasti kesahihannya.

Namun menurut laporan ANI, negara yang menduduki tangga teratas ialah Republik Demokratik Congo, dengan saiz purata zakar lelakinya sekitar 7.1 inci atau 18sm (dakwaan sendiri).

Tempat kedua senarai ini ialah Equador dengan saiz purata zakar sekitar 6.9 inci atau 17.5sm (diukur), dan Ghana pula di tangga keempat dengan saiz zakar sekitar 6.8 inci atau 17.3sm (dakwaan sendiri). Tidak dinyatakan pula negara yang menduduki tangga ketiga.

Malaysia di tangga berapa? Sabar!

Di tempat kelima ialah Colombia dengan saiz purata zakar warganegara lelakinya sekitar  6.7 inci atau 17sm (diukur),  tempat keenam ialah Venezuela dengan saiz purata zakar sekitar  6.7 inci atau 17sm (diukur).

Malaysia di tangga berapa? Sabar! 

Ranking diikuti Lebanon (no. 7), Jamaica (no. 12), Brazil (no. 15), Perancis (no. 17), Republik Czech (no. 22), Belanda (no. 27),  dan Itali (no. 31).

Malaysia di tangga berapa? Sabar! 

Seterusnya, Mesir diletakkan di tangga 33, Denmark ditangga 42, Mexico ditangga  49, Morocco ditangga 51, Sweden ditangga 58, Greece ditangga 61, Chile ditangga 64, Jerman di tangga 68, dan Norway ditangga 72.

Malaysia di tangga berapa? Sabar! 

Menurut ranking itu, United Kingdom ditangga 82, Sepanyol di tangga 85, Australia di tangga 94, Amerika Syarikat di tangga 98, Ireland di tangga 99, Romania di tangga 101 dan Indonesia ditangga 104.

Di mana kedudukan Malaysia. Saya tahu anda resah!

Untuk pengetahuan pembaca DCM, Malaysia berada di kedudukan 106.

Manakala India di tangga 116, Jepun di tangga 110, China di tangga  112, Thailand di tangga 117, dan Korea Selatan di tangga 119.

Anda tidak percaya dengan ranking ini? Terpulang. Saya hanya mahu berkongsi.

* dipetik dari duniacacamarba

11 comments:

  1. Di tangga berapa writer ?

    ReplyDelete
  2. KALAU NAK BEZAKAN DENGAN RANKING BOLASEPAK.. TAK JAUH SANGAT.. :p

    ReplyDelete
  3. ehem, apakah kaum lelaki msia tercabar dgn fakta ini? berbincangla dgn psgn anda sebaik mungkin supaya mereka menerima anda seadanya..hiks ;)

    jom baca ni 5 blog paling kerap dilawati 2011 tq

    ReplyDelete
  4. berapa purata anggaran panjang zakar orang malaysia??

    ReplyDelete
  5. purata panjang brape??

    ReplyDelete
  6. pendek jer..

    3 kaki 4 hun!

    ReplyDelete
  7. Salam. 5.5 inci (tegang), adalah purata panjang normal kemaluan lelaki dunia, manakala purata kedalaman faraj wanita dunia adalah 4.5 inci ke 6 inci. Di bawah 3.5 inci apabila penis tegang, di segi perubatan dianggap tidak normal.Bersyukur apa yang ada.( Sumber : Dokumentari TV Australia ).

    ReplyDelete
  8. Dalam kurang lebih 10 tahun dahulu, saya terbaca artikel sebuah akhbar Inggeris Singapura mengenai kajian seorang doktor perubatan berbangsa Punjabi,di Singapura, mengenai kajian panjang alat kelamin lelaki mengikut bangsa di Singapura.Orang lelaki Melayu ternyata mempunyai purata panjang penis terpanjang, kemudian diikuti bangsa India dan Cina terakhir dalam kajian tersebut.Proud to be a Malay. Anyone out there who had read the same article, please verify my statement.Just sharing the info, but what puzzles me more was the aim of the study of penis length by race, by the professor Dr.

    ReplyDelete
  9. Melayu KL 33thn, 175cm, 60kg, 6.5inci/16.5cm x 4.8inci/12cm. biasa ke above average?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...