Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

Loading...

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

19 March 2011

Kamelia Katrina tampil Imej Seksi Melampau



Saat ditanya jika tidakkah dia bimbang pakaiannya malam ini akan mencetuskan kontroversi, Miera Liyana, pelakon Kamelia Katrina memberitahu wartawan Galaksi, "Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan."

Elok la tu Miera... memang lain sangat nampak pakaian macam tu! apa komen anda? perlukah artis macam ni dibiarkan untuk terus mewarnai dunia hiburan di Malaysia?

Dulu artis lelaki berambut panjang kita paksa mereka potong rambut, artis berbogel kita gam mereka. Elok sangat juga kalau kerajaan serta masyarakat gam juga artis-artis yang berpakaian menjolok mata sebegini bagi memelihara imej serta maruah rakyat Malaysia.

* dipetik dari ikutsukaaku-isa 

11 comments:

  1. x kenal pun dia sape.. n bc pasal citer ni dlm kosmo smlm...

    ReplyDelete
  2. institusi agama tidak terlibat??,tidak melibatkan diri atau tidak dilibatkan?,...alahh,jgn kata pasal artis pakai seksi,iklan2 berkaitan agama pun,di malaysia ni,dah kurang..kalau iklan pompuan pakai pakaian tayng betis,belambak!!

    ReplyDelete
  3. kalau dpt pegang kn syok..hehhehehe

    ReplyDelete
  4. biar la......mereka...yg pertama sekali lihat diri sendiri dalam cermin ...

    ReplyDelete
  5. 1 jari tunjuk buruk org...
    3 jari tunjuk pd kita.....

    ReplyDelete
  6. dah macam mat salleh nye oscar awards dah ..

    ReplyDelete
  7. kalau tunjuk semua jari org kata kita "freemason" plak..

    ReplyDelete
  8. meh biar semua jari aku cuba letak kat breast dia... mesti dia terdengih2 punya

    ReplyDelete
  9. pehhhh dapat jolok puki dia ni dgn batang aku yg panjang 7 inci best ni..

    ReplyDelete
  10. pencetus kes rogol....bila kena rogol pandai plak salahkan perogol...mana bleh tahan...kodok betina betoi......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...