Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

11 August 2011

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara semakin TERSEPIT


Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara semakin tersepit dan terdesak dalam cubaannya menafikan identitinya yang sebenar. Adakah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara dan Arlene Tan itu adalah individu yang sama? Cuba baca kenyantaanya di bawah ini.



Klik gambar untuk besarkan
Untuk artikel penuh Makcik Puaka di atas lihat sini.




Perempuan murahan ni sudah bercelaru! Mungkin takut dengan ugutan demi ugutan terhadapnya... nak buat laporan polis terhadap ugutan pun tak boleh sebab polis pun memang tengah cari dia. Tunggu je la Makcik. 

Kita mengharapkan polis serta semua agensi kerajaan yang berkaitan tampil segera dan mengambil tindakan terhadap individu yang boleh mendatangkan ancaman kepada negara kita. Jelas, tindakan beliau menganggu gugat ketenteraman kita. Kalau boleh gunakan sahaja ISA (Akta Keselamatan Dalam Negeri) atas Makcik Murahan ni.

Dalam Facebook juga telah muncul satu kumpulan yang menyokong agar ISA dikenakan ke atas Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ni.  (http://www.facebook.com/groups/204159459638576/#) Walaupun keahliannya tidak ramai namun mesej jelas daripada Rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian telah dizahirkan secara terbuka kepada kerajaan.

Terpulang kepada kerajaan untuk mengambil tindakan sepatutnya berhubung isu ini.

4 comments:

  1. klaw pompan tu bkn Hajjah Sitt Al-Wuzara pon, soal siasat pompan tu..mest dia tau mane Hajjah Sitt Al-Wuzara....

    ReplyDelete
  2. alahai, misteri sungguhla identiti makcik nii.. ni yang buat aku nak p jumpa Bomoh Mak Jah nii.. nak suruh dia check sat sapa betina tuu.. ;)


    MySuaraBlog: Kurangkan Makan Nasi

    ReplyDelete
  3. Skrg dah terbukti budak2 spm gaysec mengaku salah memfitnah arlene. jadi tengok berapa ramai melayu
    mengaku islam yg akan minta maaf/ampun dgn arlene. korang ingat fitnah di internet tak perlu minta ampun ke?
    korang ingat subahat menyebar/memanjangkan fitnah fitnah gaysec korang terlepas dr mohon ampun kat arlene ke?

    inilah penyakit ramai melayu ngaku islam. terima maklumat terus anggap benar. otak ada tak nak fikir.
    islam sangat ke kalau kepala hotak begitu? kononnya mahu menjaga islam tp bila maklumat datang tak mahu
    periksa samaada itu fitnah atau kebenaran. kalau fitnah begini kena kat keluarga sedara mara korang amacam?
    akhirnya islam yg mendapat malu. korang buat tak tahu je.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum...

    buat makluman saudara GaySec mengaitkan Arlene Tan atas beberapa sebab. Tidakkah saudara terfikir mengapa GaySec tidak mengaitkan saudara? kerana saudara tiada kaitan dengan Sitt Al-Wuzara kan.

    Begitulah, Arlene Tan dikaitkan kerana beliau juga terlibat sama dengan aktiviti Sitt Al-Wuzara. Benar beliau menjadi mangsa fitnah dari GaySec, namun apa pandangan anda dengan aktiviti menghina Islam yang mereka lakukan?

    Memang kita tidaklah sesempurna mana dan kalau pun mereka pilih jalan murtad sekalipun terpulanglah kepada mereka tetapi kenapi harus menghina dan mengeji Islam secara terbuka? ini yang menyebabkan kami marah dengan tindakan mereka...

    Untuk makluman saudara juga, Sitt Al-Wuzara juga mengesahkan beliau mengenali Arlene Tan. Saya sarankan saudara mengikuti isu ini dengan teliti dan membuat kajian... Saya rela memohon maaf kerana menyangka Arlene Tan itu Sitt Al-Wuzara namun persoalannya adakah Arlene Tan sedia memohon maaf kerana bersekongkol melemparkan penghinaan ke atas Islam bersama Sitt Al-Wuzara.

    Wallahulam...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...