Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

30 August 2011

CHECKMATE...! kepada Sitt Al-Wuzara


Seperti yang telah dijanjikan page https://www.facebook.com/Pendedahan.Ekslusif mengotakan janjinya untuk mendedahkan siapakah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang selama ini begitu lantang menghina dan mengeji agama Islam di dalam blognya http://makcikhajjahsittalwuzara1001.wordpress.com.

Alhamdulillah, segalanya telah terjawab sekarang. Kini kami memohon kepada pihak berkuasa berkaitan agar menjalankan tanggung jawabnya menahan dan mendakwa individu yang didedahkan ini. Kami tidak mahu perkara ini berulang lagi yang seterusnya akan menganggu ketenteraman negara kita.

Sekadar menyatakan luahan... kalau Singapura yang bukan menjadikan Islam sebagai agama rasmi mampu menahan As'Syari yang juga lantang menghina Islam di halaman AMS sepertimana yang didedahkan oleh admin pendedahan bersama KID-CSI TEAM, GaySec serta Anonymous dengan hanya melaporkan melalui internet, takkan Malaysia yang berbangga sebagai negara Islam contoh tidak mampu mengambil tindakan! Tidak perlu memberi alasan tiada laporan atau sebagainya, apa yang perlu anda lakukan hanyalah membuka mata kerana bukti telah pun didedahkan oleh kumpulan pendedahan. 

Tersenyum puas kerana pejuang siber ini yang terdiri dari admin group pendedahan, KID-CSI TEAM, GaySec dan Anonymous yang mempunyai kemudahan terhad mampu menjalankan tanggungjawab ini dengan penuh cemerlang jika dibandingkan dengan prasarana canggih yang dimiliki kerajaan. (pautan ke halaman AMS-klik sini)








* maklumat dan gambar diambil dari https://www.facebook.com/Pendedahan.Ekslusif

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...