Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

08 August 2011

KENALI Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang MENGHINA Islam

Blog MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara. Kata-kata serta gambar-gambar dalam blog makcik jahanam tu sangat menyentuh sensitiviti umat Islam. Ketika itu, pasti ramai yang sangat berharap ingin melihat wajah dan identiti sebenar pemilik blog jahanam tersebut. Kini, wajah dan identiti 'makcik' tersebut sudah terbongkar











Nama sebenar MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara tersebut adalah Nor Arlene Tan Binti Khalid. Seorang perempuan berumur 26 tahun. Dia berdarah kacukan Cina dan Melayu. Jadi, apa agama sebenar dia? Jika dia Islam, ini bermakna dia sudah jatuh murtad. Maka wajib untuk kita semua menasihatinya agar bertaubat dan kembali kepada Islam dengan mengucap 2 kalimah syahadah. Jika dia enggan bertaubat, maka halallah darahnya untuk dibunuh.

salah satu tweet beliau yang menghina Nabi Muhammad SAW
Group Hacker GaySec mendedahkan individu ini terlibat dalam:

• A MEMBER OF MALAYSIAN APOSTATE FB GROUP
• A MEMBER OF UNSCIENTIFIC MALAYSIA (A GRUP/FANPAGE THAT’S DEDICATED TO SUPPORTING APOSTATE, ATHEIST MOVEMENT)
• A MEMBER OF MALAYSIAN ATHEIST, FREETHINKER, AGNOSTIC AND THEIR FRIENDS
• A MEMBER OF FRIENDLYATHEIST.COM

Murtad leader movement
Hackers group has been tracking her for a month

Ic nya: 850626-14-6572
No. Tel: 012-9103626
Nama Penuh: Nor Arlene Tan Binti Khalid
Belajar di : UUM






* dipetik dari saidinhasnam.blogspot dan bloglistpolitik.blodspot, facebook, GaySec serta pelbagai sumber


Benarkah individu di atas adalah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang dikatakan menghina Islam? Jika benar bertaubatlah, kerana Allah maha pengampun lagi maha penyayang... 


Sekiranya tidak benar, amat wajar individu berkenaan tampil bagi membetulkan tanggapan ini. Kita tunggu maklumat selanjutnya kelak... 

22 comments:

  1. APA SANGGUP DIA HINA AGAMA KITA SENDIRI. TAK CUKUP DIDIKAN AGAMA AGAKNYA, ATAUPUN ADA ANASIR2 LUAR YANG MEROSAKAN OTAK DIA...

    ReplyDelete
  2. kuwangjaq betoila betina nii.. klaw orang bukan islam hina islam, maybe boleh diterima akai la lagi tapi dia ni Islam.. HUHU

    MySuaraBlog: Kenangan Singgah Sahur

    ReplyDelete
  3. astagfirullah... taubatlah segera. darah kamu telah dihalalkan dalam Islam!!!

    ReplyDelete
  4. aku jumpa aku pancung!!!

    ReplyDelete
  5. MEMANG BANGSAT BUDAK NI

    ReplyDelete
  6. sesuguhnye...dy telah sesat sesesatnye....laknat..orang macam ini xlayak lagi hidop di dunia ini...auzubillah...masyallah..

    ReplyDelete
  7. Kalau macam ni perangainya,memang sah ahli neraka.

    ReplyDelete
  8. Nurfarihah NurmanAugust 8, 2011 at 8:56 PM

    mengapa sampai sanggup menghina junjungan kita nabi Muhammad s.a.w???klu setakat nk menghina Islam, umat Ialam masih boleh bersabar dgn perangai ahli neraka tu..tapi mengapa menghina nabi Muhammad s.a.w???sampai mengatakan baginda sebagai babi Muhammad...mmg xde adab punya org..x takut ke pada tuhan???kurang didikan???telah terpengaruh dgn buku2 palsu yg ditulis Yahudi dan Kristian????? umat islam yg masih taat kepada tuhan,,sesungguhnya Yahudi dan Kristian telah menulis pelbagai cerita2 yg boleh memudaratkan kita..Yahudi juga telah menukarkan beberapa ayat Quran yg palsu..
    SEGERALAH BERTAUBAT WAHAI NOR ARLENA TAN BINTI KHALID..JIKA TIDAK,,PINTU NERAKA SELALU TERBUKA UNTUK KAMU.....

    ReplyDelete
  9. THANX BRO UNTUK PENDEDAHAN NI..INFO LENGKAP.....
    HM......PAS NI TUNGGU JER LAH MINAH SIAL TU...NAK BUAT REPORT POLIS PON DAH BOLEH NI..SYABAS TU GAYSEC

    ReplyDelete
  10. knp die jd gini wt malu org islam je...
    dh ler mke mcm org kafir x mcm org islm pun.
    taubat la hdup nie bkn lame pun.Sape die nk mgutuk nabi muhammad s.a.w,mcm la btine in bgus sgt.Malu la skit iman x ckup nk bcite ttg agma islam.Laknat la org mcm nie.Hdup pun myesatkan org lain je. Bahaya btul......

    ReplyDelete
  11. Kasi pancung itu betina punya kepala...Aku pantang kalau org hina Nabi...Memang dh lama hidup agaknya...

    ReplyDelete
  12. Kalo lah betul sibetina ni yang beragama islam telah menghina ugama nya sendiri (islam) yang suci ni maka dia telah murtad. Semoga ALLAH mengampunkan dosa dosa nya,kerana ALLAH maha pengasih lagi penyayang.Kita mendokan supaya hatinya lembut dan menerima kepada ajaran islam seadanya. Balik lah kepangkal jalan jika kamu tersesat wahai insan yang terlanjur..bertaubat lah kamu sesungguh nya dosa kamu akan diampun oleh ALLAH kecuali kamu syirik kepada nya.

    ReplyDelete
  13. http://www.gaysec.org/action/viewnews/maaf-gaysec.txt
    assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

    kami mengaku informasi yg kami terima dari pelbagai sumber (anonymous) ini
    tidak disemak terlebih dahulu dimana akhirnya informasi tersebut telah membawa
    kepada rujukan yg salah terhadap mangsa (Arlen Tan) dan bukan target kami yg
    sebenarnya.

    Dikesempatan ini kami ingin memohon maaf kepada Arlen Tan dan pihak2 penyokong
    beliau. Kami amat berasa kesal atas apa yang berlaku. Namun begitu kami amat
    berharap agar Arlene boleh mendapatkan kaunseling dari Jabatan Agama Islam
    mengenai kekeliruan agama yg dihadapinya.

    Berkenaan dgn ops3 ini pula..kami tidak akan melepaskannya(release) secara
    umum. Dimana ianya tidak bersifat peribadi pada individu2 tertentu, tetapi
    lebih menjurus kepada pertubuhan sesebuah organisasi dan pergerakan tertentu.
    Apakah ada kena mengena dgn isu2 yg berbaur keagamaan pada masa kini? Jangan
    beri kami jawapan anda..simpan dan jgn berikan sebarang spekulasi sendiri.
    Biarkan pihak berkuasa menjalankan tugas mereka.

    Dengan penuh rasa rendah diri sekali lagi kami memohon maaf pada Arlene Tan
    atas bala yg diterima olehnya berpunca dari kecuaian kami.

    Terima kasih kepada Fanpage Pendedahan Ekslusif Siapa Sebenarnya Sitt Al
    Wuzara yg mana kami boleh sifatkan mereka mengenali siapa sitt yg sebenarnya?

    kerja kami boleh menjadi semakin mudah namun bagi mengelakan berlakunya lagi
    sebarang kesilapan, kami memerlukan masa yg panjang.

    Kami akan cuba menebus kesalahan dan kecuaian kami dengan melakukan beberapa
    #Operasi demi untuk menentang laman sesawang yang menghina agama islam sepanjang
    bulan puasa ini. Insyallah.

    Satu perkara yang kami perlu ingatkan kepada pihak umum adalah, kami lakukan ini
    semua bukan kerana kami mahukan `populariti` ataupun untuk mendapatkan `duit`.
    Jika kami lakukan untuk mendapatkan populariti, dah lama kami menyebarkan perkara
    ini kepada pihak yang mampu membuatkan kami jadi lebih `popular` atau `dikenali`,
    dan jika kami mahukan duit, mungkin sudah lama kami jual segala informasi, pangkalan
    data(database) yang kami miliki selama ini kepada pihak yang tidak bertanggungjawap
    untuk mendapatkan duit dan kekayaan, jika anda berfikir kami sedemikian, bermakna
    anda salah, kami tidak mengejar populariti dan duit, kami hidup dan wujud di dunia
    siber ini hanyalah untuk semata-mata menegakkan tahap keselamatan sesuatu laman
    sesawang atau sistem di malaysia ini. Jika anda tidak boleh terima dengan apa yang
    kami lakukan, anda boleh menyuarakan kata-kata anda pada kami. Insyallah kami akan
    cuba fikirkan.

    Sekali lagi, maaf daripada kami kepada peminat gaysec, pihak umum dan terutama
    sekali Arlene Tan, kami manusia biasa, semua orang mesti akan melakukan kesilapan :).

    ReplyDelete
  14. YA ALLAH, AKU SEBAGAI HAMBA MU, NABI MUHAMMAD RASUL KU, AL-QURAN KITAB KU, MAKKAH KIBLAT KU.
    DI BULAN DAN HARI YANG MULIA INI, AKU SEBAGAI UMAT NABI MUHAMMAD, BERDOA MEMOHON KEPADA MU YA ALLAH, PERKUKUHKANLAH IMAN SETIAP UMAT NABI MUHAMMAD, JAUHILAH KAMI DARI SIFAT-SIFAT ORANG MUNAFIQ, LEPASKANLAH KAMI DARI BELENGGU ORANG KAFIR.
    DENGAN PENUH HIBA, AKU MEMOHUN PADA MU YA ALLAH AGAR DIBERI BALASAN YANG BERAT KEPADA ORANG YANG MENGHINA JUNJUNGAN BESAR NABI MUHAMMAD, SUPAYA MENJADI TELADAN DUNIA. AMIN YA RABAL ALAMIN.....

    ReplyDelete
  15. apa emangnya islam di ajar untuk membunuh orang? tidak ada kasih sayang langsung. sedangkan Yesus(Nabi Isa) mengajarkan kami untuk mengasihi musuh. Kerana apa2 dosa oleh musuh tersebut, dihakimi Allah, dan bukan manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tahu nak bercakap pasal agama bangsa lain kalau tidak tahu apa2. watch your mouth. kami tidak menghina agamamu. jangan kau menghina agama kami !

      read this :
      http://al-hajari.blogspot.com/2012/04/murtad-apakah-hukumannya.html

      Delete
  16. kaula BABI LAKNATULLAH, api neraka menanti kau SIAL HARAMJADAH. dah la macam babi tonyok. Bertaubatlah iblis arlene tan. pergi JAHANAM KAU

    ReplyDelete
  17. Saya takut Allah akan turunkan bala ke atas kita semua jika tiada tindakan di ambil ke atas makhluk hina ini.Ayuh kita berdoa semoga Allah hancurkan budak keturunan Iblis ini...Allahu Akbar!

    ReplyDelete
  18. Dia merupakan ukuran suhu dalam masyarakat.....emosi,pendidekan,pengaruh....kita perlu beri kaunseling kepadanya.
    Dia di pengaruhi kufur mission upahan dan biayaan luar

    ReplyDelete
  19. mungkin dia mengalami sakit jiwa yg serious..or split personallity..mungkin jgk dia pernah meminta bantuan dari badan badan islam tapi dikecewakan dan sebaliknya mendapat bantuan dari badan badan ugama lain mungkin dari segi kewangan..dendam membara dan ugama islam menjadi targetnya.. saya terbaca difbknya, dia sebut tentang rogol dan yg berkaitan..mungkin dia pernah mengalaminya dan perlakunya mungkin orang orang 'besar, yg berugama islam..waullahualam..hanya dia yg tahu..dia perlu menghadiri couselling yg intensive jika itu pernah beliau alami...jom ajak dia tgok video Almarhom Ahmed Deedat perbahasan beliau dgn tokoh tokoh christian..she will understand ISLAM IS BEAUTIFUL..AND ALLAH MAHA PENGAMPUN..SMOGA DIA DIBERI HIDAYAH DAN BERTAUBAT NASUHA..Sama kita doakan..muslim united as one..Allahuakbar

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...