Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

10 August 2011

POLIS terima PETUNJUK mengenai Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara


PETUNJUK PERTAMA


Cuba lihat reply Azwan Ismail selepas posting Arlene Tan dalam gambar diatas. Azwan menggunakan panggilan "SITT AL-WUZARA". Ada posting yang dipadam sebelum posting Arlene Tan. Mungkinkah Azwan Ismail merujuk Sitt Al-Wuzara kepada posting yang telah dipadamkan, bukan kepada Arlene Tan..??

klik [Sini] untuk melihat perbincangan mereka di group MALAY ATHEIST

PETUNJUK KEDUA
(Klik gambar untuk besarkan)

Jika dilihat gambar diatas, kita akan nampak Cool Kay menyatakan dua nama untuk jawab soalan. Pertama Kok Sen Wai dan yang kedua Eng Wai Ong. Posting si Kok Sen Wai memang ada tetapi posting Eng Wai Ong tiada kerana dipadam. Jadi kemungkinan ini adalah jawapan untuk "kemusykilan yang pertama" iaitu posting yang dipadam sebelum posting Arlene Tan bukan posting Sitt Al-Wuzara.

PETUNJUK KETIGA
Satu lagi yang menjadi tanda tanya. Kalau betul la posting yang dipadam tu milik Sitt Al-Wuzara, masalahnya tiada satu pun ahli group ini yang bernama Sitt Al-Wuzara. Boleh jadi posting yang dipadam tu memang bukan milik Sitt Al-Wazura. Ini bermakna reply Azwan Ismail memang merujuk kepada tulisan Arlene Tan.

Korang boleh rujuk pula senarai ahli group MALAY ATHEIST, klik [Sini]

PETUNJUK KEEMPAT


Jika kita lihat kata-kata Sitt Al-Wuzara dalam gambar diatas, Arlene Tan macam kenal rapat dengan dia. Kalau tak tahu semua pasal Sitt Al-Wuzara ni, serba sedikit Arlene Tan mesti tahu jugak kan.

* sumber dari panglima-harimau.blogspot

KESIMPULAN 

Pertama sekali perlu diucapkan sepenuh penghargaan kepada GaySec atas usaha penuh bertanggung jawab membongkar misteri Makcik Hajjah Sitt Al-Wujara yang secara terangan menghina kesucian Islam.  Terima kasih yang tidak terhingga juga kepada rakyat Malaysia yang prihatin memberi tekanan berterusan kepada Arlene Tan bte Khalid yang dikatakan sebagai Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara sehingga mendorong beliau membuat laporan polis... kah kah, ingatkan tak tahu takut!

Siapa pun Arlene Tan ini yang jelas beliau juga seangkatan dengan Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara. Mungkin beliau lebih cool dan tidak seagresif perempuan murahan tu yang begitu lantang menghina Islam. Prinsip rukunegara yang pertama iaitu KEPERCAYAAN KEPADA TUHAN nyata telah dilanggar oleh Arlene Tan secara terbuka. 

Laporan polis ini juga memberi petunjuk kepada pihak berkuasa untuk bersemuka dengan Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara kerana perempuan murahan ini sendiri mendedahkan beliau mengenali Arlene Tan sehingga timbul perselisihan di kalangan mereka.

PERSOALAN
Selepas semua petunjuk dan pendedahan ini, rakyat Malaysia tertunggu tindakan seterusnya selepas ini. Mampukah kerajaan menangani isu ini seterusnya meredakan kemarahan di kalangan umat Islam yang telah dicetuskan oleh Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ini. GaySec mendedahkan mereka mengumpul dan mencari maklumat untuk mendedahkan perempuan ini selama sebulan. Untuk makluman seperti yang diakui oleh mereka, GaySec dianggotai dua pelajar yang akan mengambil peperiksaan SPM tahun ini.

Mana perginya kepakaran yang dimiliki oleh SKMM mahupun polis setelah sekian lama agama Islam dihina secara terbuka di Malaysia? Kartunis Denmark hina Nabi Muhammad SAW dahulu semuanya jadi kalut tapi kini rakyat Malaysia sendiri yang lakukannya... apa tindakan kerajaan?

SKMM sekadar mampu menutup laman web perempuan murahan ini tapi kenapa tidak mendakwanya kerana menimbulkan kekacauan dan kemarahan di kalangan rakyat Malaysia. Tidakkah ISA boleh digunakan kerana tindakan Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ini jelas menimbulkan kekacauan di kalangan masyarakat! Apa komen Menteri Dalam Negeri mengenai isu ini? Sehingga kini tiada satu pun saluran rasmi kerajaan digunakan untuk mengambil tindakan ke atas individu ini sehingga mendorong rakyat Malaysia sendiri menjalankan siasatan?

Apakah kerana isu ini tiada kepentingan politik maka ia sewajarnya dipandang sepi oleh kerajaan? atau sememangnya kerajaan sengaja mengambil tindakan secara senyap sehingga mengambil masa berbulan-bulan kononnya bagi mengelakkan situasi panik di kalangan rakyat. Sedarlah, kekacauan dan kebimbangan di kalangan rakyat adalah dicetuskan oleh kumpulan ini. Polis sepatutnya tidak menyiasat GaySec sebaliknya mengambil tindakan menahan Arlene Tan kerana beliau adalah kunci kepada semua kekalutan ini.

Kami tidak kisah taraf keimanan seseorang, kami sedar telah ramai Melayu menjadi murtad dan tidak percaya kepada tuhan. Namun tindakan mewujudkan sebuah kumpulan sehingga terdorong menghina Islam secara terbuka adalah amat dikesali dan wajar dibendung. Gunakan ISA terhadap mereka kerana jelas menimbulkan kekacauan di kalangan masyarakat.

Kepada semua blogger malah NGO serta seluruh rakyat Malaysia, kami memohon anda memberi tekanan berterusan kepada kerajaan agar isu ini dapat segera ditangani bagi mengembalikan semula keharmonian rakyat Malaysia. Mungkin tidak wajar kita mengangkat senjata berjihad menentang kumpulan ini namun cukuplah sekadar berjihad di alam siber demi memastikan kesucian agama Islam tetap terpelihara!

6 comments:

  1. Pandai dia tu eh. uhu. nice info. :)

    ReplyDelete
  2. Jangan guna ISA... ISA bkn utk pesalah agama, nanti dia akan terlepas mcm kes terdahulu... Guna akta hasutan...

    ReplyDelete
  3. Skrg dah terbukti budak2 spm gaysec mengaku salah memfitnah arlene. jadi tengok berapa ramai melayu
    mengaku islam yg akan minta maaf/ampun dgn arlene. korang ingat fitnah di internet tak perlu minta ampun ke?
    korang ingat subahat menyebar/memanjangkan fitnah fitnah gaysec korang terlepas dr mohon ampun kat arlene ke?

    inilah penyakit ramai melayu ngaku islam. terima maklumat terus anggap benar. otak ada tak nak fikir.
    islam sangat ke kalau kepala hotak begitu? kononnya mahu menjaga islam tp bila maklumat datang tak mahu
    periksa samaada itu fitnah atau kebenaran. kalau fitnah begini kena kat keluarga sedara mara korang amacam?
    akhirnya islam yg mendapat malu. korang buat tak tahu je.

    ReplyDelete
  4. kapir sial!! pegi jahanam~~ nko x suke pergi mati lerr !! pegi sembah duit nko laa bangsat!! Go get a life bullshit!!

    ReplyDelete
  5. Atheist and proud.

    Peace out mf

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...