Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

Loading...

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

08 February 2011

Lubang Ajaib yang terdapat di muka bumi

Anda pernah melihat beberapa lubang misteri dan ajaib yang terdapat di seluruh dunia? Saksikan beberapa gambar lubang ajaib yang terjadi adakalanya disebabkan perlombongan, empangan serta terjadi dengan sendirinya. 

Saksikan dan fikirkan betapa rakusnya manusia mengeluarkan hasil bumi sehingga kesannya agak mengerikan...    


lubang-ajaib-1



Lubang Berlian Mirny di Siberia (Gambar diambil dari helikopter)
Diameter = 525 meter
Kedalaman = 1200 meter
lubang-ajaib-8
Lubang Besar Kimberley di Afrika Selatan
Kedalaman = 1097 meter
lubang-ajaib-3
Lubang Glory Monticello Dam

lubang-ajaib-4
lubang-ajaib-5
lubang-ajaib-6
Lubang Bingham Canyon Di Utah
lubang-ajaib-7
Lubang Biru Besar di Belize
lubang-ajaib-8
lubang-ajaib-9
Lubang Diavik di Canada
lubang-ajaib-10
lubang-ajaib-11
lubang-ajaib-12

Sumber Dari  :cikgupj.blogspot.com

2 comments:

  1. Subhanallah.... ngeri nya tengok. agaknya dalam lubang tu ada apa ya? diorang tak amik langkah keselamtan ke? contoh letak pagar ke? buat tembok ke? bodoh punya government

    ReplyDelete
  2. Mungkin laluan ke bawah perut bumi kot...macam cerita kat mana..aq pun dah lupa cerita tu..sorry

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...