Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

06 June 2011

Video Klip Lucah tu untuk pasaran Amerika...
















KUALA LUMPUR - “Saya tidak rasa klip video yang saya hasilkan itu berbaur lucah kerana tiada langsung adegan cium...malah video itu sebenarnya untuk pasaran Amerika Syarikat bukannya untuk pasaran tempatan,” kata pelakon dan pengarah klip video Marilah Menari, Gambit Saifullah, 26, yang kecewa selepas banyak pihak menyalahkannya kerana dikatakan menghasilkan klip video berbaur seks.


Gambit ketika dihubungi semalam, menafikan dakwaan bahawa klip video nyanyian Prema Yin dan dibintangi Shahz Jaszle itu tidak bermoral dan mengghairahkan.



Dia yang diminta penjelasan mengenai lakonan video klip itu lantas memberikan alasan video terbabit mengisahkan kehidupan sepasang suami isteri yang mengalami keruntuhan rumah tangga apabila masing-masing mempertahankan ego sendiri sebelum hubungan itu dibaiki semula.



“Saya berniat baik kerana kandungan video itu sebenarnya memaparkan kehidupan suami isteri yang berhadapan krisis rumah tangga malah tidak berniat langsung menayangkan adegan lucah atau seks.



“Bagi saya video itu tidak salah, lagi pun ianya dimuatkan dalam You Tube untuk pasaran Amerika..terpulanglah kepada masyarakat di negara ini untuk menilai sama ada menerimanya atau tidak,” katanya.

Hahaha... tu dia! Video Klip tu untuk pasaran Amerika, tu sebab lah diorang buat ala-ala Amerika je. Kepada mereka yang dah tertengok video klip tersebut... insaflah, sebab anda telah melihat sebuah video klip yang dihasilkan anak Malaysia untuk pasaran Amerika! sepatutnya kita semua tak boleh lihat sebab ianya bukan untuk kita.

Macam-macam alasan yang dicipta untuk menghalalkan tindakan mereka ni. Apa komen anda semua. Apa pula tindakan kerajaan? Nak salahkan kerajaan memang lah tidak boleh sebab video klip tersebut bukannya ditayangkan di Malaysia pun!

Hairan juga kan? Sejak bila pula karyawan kita menghasilkan video klip lagu Melayu untuk pasaran Amerika? apapun tahniah lah kepada mereka yang berkenaan sebab berjaya menembusi pasaran Amerika...

  

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...