Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

10 May 2011

Guru rogol murid perempuannya...



KUANTAN - Mungkin kerana kesunyian akibat berjauhan dengan isteri, seorang guru gagal mengawal nafsunya lalu merogol pelajarnya sendiri berusia 15 tahun selepas mempelawa mangsa datang ke rumahnya dengan alasan mengulang kaji pelajaran. Kejadian berlaku di rumah guru berusia 33 tahun itu iaitu di kuarters sebuah sekolah menengah di Jerantut pada kira-kira jam 3.30 petang, Khamis lalu.



Menurut sumber, sebelum kejadian guru terbabit dikatakan menghubungi ibu mangsa dan mempelawa mangsa datang ke rumahnya dengan alasan mahu membantunya belajar dan tawaran itu diterima baik ibu mangsa tanpa sebarang prasangka. Katanya, mangsa pergi ke rumah gurunya itu yang terletak tidak jauh dari rumahnya dengan ditemani rakan, namun rakannya terus pulang selepas menghantarnya.

“Pada mulanya guru itu mengajar mangsa tugasan sekolah, namun dipercayai gagal mengawal nafsunya dan terus memeluk mangsa dari belakang sebelum merogolnya.

*dipetik dari mejabulatku

3 comments:

  1. Harapkan pagar.. Pagar makan padi... Baruapeng betullah... Malu saja.. Guru-guru lain juga terpalit kesannya.

    ReplyDelete
  2. ni guru kasi sunat lagi sekali,tak pon hantar guru ni ke dalam utan biar dia ajar binatang lebih baik,,,,,,,

    ReplyDelete
  3. Tak leh salah kan cikgu tu gak...ko orang tak kenal budak ni...kata KEMURUNGAN....aku tengok gelak besar jer naik motor pusing satu jengka....CONFIRM cikgu ni teraniaya....sebelum cikgu tu...boyfrend dia pun dah fuck dulu (kata budak2 Jengka)...tu yg kesan pergelutan tak ada...cipap dia je koyak...kesan lebam ke..baju koyak ke tak ada...sekarang pelajar dah advance...pelajar pun dah pandai goda guru...kena siasat betul2...rasanya cikgu ni dah teraniaya....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...