Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

06 September 2011

MAT SABU dapat layanan kelas pertama, SITT AL-WUZARA terus terpinggir!

Assalamualaikum... sekian lama tidak berwadah, mungkin disebabkan mode raya masih aktif lagi agaknya! Apapun diucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri kepada semua pembaca setia Wadah Panglima. 

Setelah sekian lama tidak melayari internet, tergerak hati untuk menjengah ke twitter sitt-alwuzara, dan terkejut melihat perempuan ni masih bebas berbicara sewenangnya mencerca Islam. Pilunya hati melihat bagaimana ini semua boleh berterusan sedangkan berbagai bukti dan pendedahan telah pun dinyatakan dalam Pendedahan Ekslusif Siapa Sebenarnya Sitt Al-Wuzara.
Apa lagi yang boleh kita banggakan? Berita mengenai Mat Sabu yang dikatakan menghina Polis lebih penting daripada agenda memurtadkan umat Islam menerusi rangkaian Sitt dan beberapa konconya. Kematian penuh tragis wartawan Bernama lebih menarik untuk menghiasa media-media utama negara termasuk juga rangkaian blog. Isu murtad dan menghina Islam langsung tidak mendapat perhatian dari para pemimpin besar baik pihak kerajaan mahupun pembangkang. Apakah yang berlaku sebenarnya? Adakah kerana nilai politik yang diperjuangkan lebih penting dan besar daripada agama Islam yang kita anuti? 

Kita mungkin masih berbangga kerana tercatat Islam sebagai agama anutan di mykad... Memang kita beruntung kerana dakwat yang digunakan untuk mencetak perkataan ISLAM di situ itu adalah jenis yang kekal!
  
   

2 comments:

  1. Hurrmmm, pihak berkuasa kena siasat identiti makcik tuu.. Makcik tu macam sronok je sbb xde sapa peduli nak kenakan hukuman kat dia.. govt, pls do something.. HUHU


    MySuaraBlog: Hantu Bonceng Sempoi!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...