Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

17 November 2011

Fasha Sandha semakin BERANI

Fasha Sandha... pelakon yang sedang popular dengan watak Alisa dalam drama Alisa yang ditayangkan TV3 setiap Selasa cuba menarik perhatian masyarakat kembali dengan berpakaian berani. Beliau yang hadir ketika majlis pelancaran Majalah Lisa versi Malaysia yang dilancarkan pada 11 November 2011 yang lalu mengenakan pakaian berwarna merah yang seksi.  


hehehe... no komen. Lagipun pakaian yang dikenakan tidaklah seksi manapun, ala-ala Miera Liyana je. Jadi tak perlulah kita nak komen yang bukan-bukan. Lagipun dia bukannya pakai bikini pun macam kat Bali dulu, jadi elok sangat le Ibu Fasha Sandha jangan buat sidang media pertahankan Fasha lagi macam yang dulu-dulu. 

Jadi kepada peminat Fasha Sandha kami sajikan gambar-gambar Fasha ketika majlis berkenaan. Kredit gambar kepada rotikaya.com


8 comments:

  1. haha, steady la panglima
    aku nak komen tapi takut pulak mak aku marah nanti.Mak aku garang! tak macam mak pasha yang sporting dan berakal

    ReplyDelete
  2. huk alaaaaa.. apa la lu ni mat, pakai cam ni pun nak kecoh ke? ramai lagi kat luar tu yang lebih teruk tp tak kecoh pun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. islam kew ni...hurmmm

      Delete
  3. aku tak tahu la... yang aku tahu Malaysia menang lawan dengan budak indon tadi!! gua puas betul malam ni
    hahahahaha

    ReplyDelete
  4. hehehe....

    kita pakai seksi,,,,seksa mata memandang..

    ReplyDelete
  5. Sthu aku la,fasha mmg dh rosk akhlk sjk awl rmja lg.isp rkok,pil,dll mmg dh prnh dia bt.mmg x da mruah la dia ni.mak bpk depa x ajaq ka?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...